czwartek, 1 sierpnia 2013

Krótka informacja i pytanie.

Słoneczka!
Naszła mnie chcęć, by nieco odbiec od skoków i napisać coś innego. Coś, co siedzi w mej głowie oraz sercu i wyjść nie chce.
Całość nawiązywałaby trochę do piłki nożnej, jednak w stopniu średnim, gdyż to nie miałoby być żadne FF, nie. Czy można by było nazwać to romansem? W pewnym stopniu - tak.
Jednak przede wszystkim byłoby to opowiadanie mocno psychologiczne, szokujące i drastyczne.
Po prawej stronie znajduje się ankieta. Byłabym wdzięczna, byście zagłosowali bądź skomentowali ten post, bo nie wiem, czy mam w ogóle poświęcać na to czas.
Pozdrawiam, Yprisja :*

14 komentarzy:

  1. zagłosowałam na TAK :) lubię piłkę nożną, a wręcz ją kocham <3 jestem ciekawa, o czym to będzie :) poinformujesz mnie, kiedy już założysz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem na TAK. Bo kocham refleksyjne, psychologicznei szokujące historie. Tylko ufam , że te dwa skoczne opowiadania nieucierpią bo jestem ich zadeklarowaną fanką.
    Nie mogę się doczekać szczegółów o czym to bedzie bo jesteś bardzo tajemnicza. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczęta!
    Przede wszystkim dziękuję za głosy, bo to dla mnie bardzo, ale to bardzo ważne.
    Oczywiście, że dostaniecie informację, jednak nie podejrzewam, że założę bloga wcześniej, niż w dzień zakończenia ankiety (jak łatwo można policzyć - 22 sierpnia), chyba, że coś się zdarzy (czytajcie - cud). No i rzecz jasna zrobię to, jeśli wyniki ankiety będą na to wskazywać.
    Oczywiście, że te dwa skoczne opowiadanka nie ucierpią, gdyż są dla mnie ważne. Jedno, jak i drugie kocham, choć właśnie to o Welim mnie rozwala psychicznie XD Nie pytać dlaczego XD
    Szczegóły - poznacie je dopiero na blogu. Tego, co tam będzie nie da się ot tak opisać, bo całość jest dla mnie wyjątkowa.
    Mogę jedynie dodać, że będę pisać z perspektywy głównego bohatera, którym będzie chłopak. O samej narraji jeszcze nie zdecydowałam, więc nie powiem, czy to będzie pierwszoosobowa czy trzecioosobowa. Rozważam za i przeciw.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Tylko nie zapomnij o Dawidzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      O Dawidzie cały czas pamiętam ^^ Po raz kolejny jest tam przerwa, bo po prostu nie mam czasu. Wiecie... życie na wsi - żniwa, trzeba pomagać rodzicom i takie tam. :)
      No i dziś miał tu być rozdział - z jakiej okazji chyba nie muszę wyjasniać, prawda? :D Sęk w tym, że w połowie jego pisania nagle ... jakoś wena sobie poszła w siną dal :c
      Wybaczcie.

      Usuń
  5. kiedy nowy rozdział? jakoś tak nie mogę się doczekać tego Twojego księcia Andiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej :D Pokochałam ten blog od pierwszego rozdziału :D I czekam z niecierpliwością na kolejny :)

      Usuń
    2. Jej, no nie wiem, co powiedzieć. Miło mnie zaskoczyłyście, że czekacie na to z niecierpliwością :)
      Kolejny.... termin mija jutro, ale postaram się przygotować coś na dziś. :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    3. na dziś? oj to ja czekam z zapartym tchem! :D

      Usuń
    4. Kochana, jednak z przyczyn technicznych (czyt. nie jestem w stanie teraz nic napisać, bo źle się czuję), nie wstawię tego dziś - przepraszam.
      Niemniej zapraszam na nowość, którą już dziś wystawiłam na światło dzienne.
      Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam.

      PS. Kocham Twoją nową ikonkę <3

      Usuń
    5. uch ... nie no, ja rozumiem, wiem jak to jest nie mieć weny :( nie ma nic gorszego ;/ ale w takim razie wysyłam ci telepatycznie jej ogromne pokłady i lecę na tą nowość :D
      P.S. Ja też kocham ikonkę, kocham tak bardzo, że to zdjęcie trafiło także na moją tapetę na laptopie *_* chociaż muszę powiedzieć,że czasem mnie strasznie rozprasza, nie wiem czemu ^^

      Usuń
    6. Oj, kochana Ty moja <3 Dziękuję za wenę, ale to jednak nie o to chodzi, a stan fizyczny.. Ehh.. no cóż. To jest niezależne ode mnie.
      Hah, i dlaczego mam wrażenie, że wiem, dlaczego ta tapeta Cię rozprasza XD

      Usuń