piątek, 6 września 2013

Uwaga!

Wiem, wiem.
Pisałam, że rozdziały będą co dwa tygodnie. Wiem. Przepraszam. Ale nie przewidziałam, że już po pierwszym tygodniu będę zarywać nocki, by wyrobić. Mam też inne obowiązki, na co składają się głównie rzeczy artystyczne, więc kompletnie nie mam kiedy siąść i chociażby otworzyć tego opowiadania.
Zdaję sobie sprawę z tego, że to żadne wyjaśnienie, ale nic na to nie mogę poradzić. Kompletnie. Zresztą wywnioskowałam, iż to nie ma sensu.


Także:
ZAWIESZAM BLOGA (na czas nieokreślony).
 
 
Ogłoszenie to tyczy się również Dawida.
 
Nie robię tego samego z Wojtkiem. Postaram się jakimś cudem raz na jakiś miesiąc coś tam naskrobać. Ale tego również nie ręczę.
 
Mogę jedynie obiecać, że wszystkie nowości na blogach, które obserwuję, czytam na bieżąco na telefonie, gdy wracam do domu, albo jadę do szkoły. Jednak wybaczcie, jeśli nie będzie tam prawdopodobnie komentarzy ode mnie. I tak kocham Wasze historie i każdy z Was o tym wie.
 
Pozdrawiam, słoneczka!

3 komentarze:

  1. wiem, jaką masz sytuację, kochana i świetnie rozumiem, ale i tak ...
    chlip.
    i ten dzień jest już tak gówniany, że bardziej naprawdę się nie da :(
    ale kocham Cię i pamiętaj o tym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku tylko nie to ;c Stęskniłam się już za Księciem! :D
    Ale cóż... Rozumiem Cię... ;>
    Trzymaj się kochana i weny! ;*

    OdpowiedzUsuń